onsdag, mars 05, 2014

Skikkelig bloggtørke

Jeg tenkte meg at den tiden ville komme, den jeg har lest at så mange andre bloggdamer får. Den tiden man slipper opp for ord og fortellerglede over det man gjør i interiøret. Jeg tenkte litt - hvor gøy er det å se nye blomster hver sesong.....jeg elsker blomster selv, og liker å se på hager og blomster og mye rart på andres blogger. Men jeg begynte å lure på hvor mye leserne egentlig liker det jeg postet.....


Men jeg har brukt denne bloggpausen til å tenke på også at bloggingen ikke skal være et pliktløp, men lystbetont og gøy. Så jeg skal ikke slutte, men det blir mer når jeg har tid, lyst og ikke minst inspirasjon. 



Vi har gjort litt inne i vinter, og har såvidt begynt  på det store prosjektet: kjelleren. Som skal få bra oppbevaringsplass, oppholdsrom (mest for ungene, tror jeg da...hehe) og bad.
Så da blir det nok noen før og etter bilder der også. Men ikke hold pusten, det vil også ta litt tid......



Også starter jo utesesongen snart , håper jeg. Tror våren er rett rundt hjørnet, det tror jeg jo hvert år, og så blir jeg lurt av et snøfall som kommer plutselig i April......
Så da kommer jeg til å ta masse bilder igjen, og dele noen av de her :-)


Ellers har jeg blitt oppslukt av Intragram. Det er så kjekt å bare legge ut et øyeblikksbilde, istedet for som på en blogg, der man må ha litt mer fyll rundt. Jeg vet jeg er treg til å hoppe på instagramkarusellen, men den er jo ikke tilgjengelig fra annet enn smart telefoner (med ios el android), og den telefonen jeg har hatt de siste  årene har vært alt annet enn smart (For de som lurer- blackberry....)


Men siden inspirasjonen har manglet, så er det bare å søke opp green gate og pang så er det igang igjen!


Lysere tider, gir som kjent mer energi. Og siden det siste halvåret har energien gått til å lære seg masse nytt i ny jobb, så nå kan jeg konse litt mer om interiør lidenskapen igjen (den forsvinner aldri, bare må vike unna for det daglige med jobb og barn noen ganger)



Så vi sees plutselig, bare ikke så ofte som før. Men man skal aldri si aldri :-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar