fredag, mars 07, 2014

God fredag med luksuriøse baderomsinspirasjon

Håper alle har hatt en fin uke, og nå er ukens beste dag her!

Freeeedaaaaaaaaaaaaaaaag, og da kan man drømme seg bort i helt ville baderomsbilder. Utrolig fantasifulle rom:

Bring nature in:


Vannfall er jo hyggelig, (ville hatt andre farger jeg da....)


Hver sin vask, ja takk! Jeg vet akkurat hvordan alle våre 5 ulike vasker hadde sett ut , hehe.


ehhhh,  litt 'over the top' kanskje. Utrolig at det finnes sånne fliser.....



Når man ikke kan sprenge bort stein og fjell på tomten, så må man jobbe med det, og legge det inni i interiøret



ahhhhhh relax sier det neste bildet til meg, Absolutt min fargepalett, sikkert noen som synes det er kjedelig.....men her kunne jeg slappet av.....


Og for oss gadgetfreaks, (spesielt meg som nettopp har fått ein slik ein smart telefon, hahaha. Til mitt forsvar så måtte jeg ha den gamle skjiten pga jobben, jobbmail og jobbkalender kunne vi kun få på BB)


Treverk gir ro og harmoni synes jeg:


Fint med boblebad, men jeg håper de har en god måte å dekke det til når det ikke er i bruk.....hadde vært kult med en tykk glassplate over.


Glam liker vi; mangler bare sjampisen og jorbærene på badet under her......


I hula:


For naturelskeren, gjennomsiktig glassbadekar på gressmatte faktisk!


Innbydende, minner meg om badet i en av mine favoritt julefilmer The Holiday, flere bilder fra interiøret i den filmen finner du her


Fossefall er alltid gøy!

Flere baderomsbilder kan du finne i serien på Skona Hem
Hvilket bad likte du best? Tror jeg likte nr 6, 10 og 13, i den rekkefølgen. 

Og med det ønsker jeg dere en riktig god fredagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar