mandag, juli 26, 2010

En helt ny stue

Bare ved å bytte ut bord og sofa så ble gamlestuen helt ny! Det er så deilig! Jeg har nå bladd gjennom alle bilde mappene mine for å finne bilde av den gamle sofaen og bordet, men de ligger nok på en ekstern disk som jeg har lagt på et lurt sted. Jeg gir ikke opp, jeg skal prøve å finne et bilde av det.


Det er deilig at det ble så lyst og at det endelig kunne stå i stil til resten.




Barna synes Ikea bordet var kult, for da kunne de pynte det med blomster. De har også hatt kunst utstillinger i "vinduene" som de bytter på stadig vekk. Det er kunst og stilleben og de har litt av en fantasi må jeg si. Jeg blir helt imponert.


Dette er fra den andre siden i denne stuen som vi kaller "biblioteket", hehe.


Jeg turde ikke ha denne trekassen ute lenger i tilfelle den ville ble ødelagt så den har fått sin plass her. Alltid kult med sånne små skatter som ble igjen da vi kjøpte huset. Skal vise flere sånne skatter framover :-)

Her ser du litt av hvordan denne stua så ut før, i et tidligere innlegg:
Det er gøy med litt ommøblering også.
Wøw, det er virkelig lenge siden jeg har blogget nå, men nå har jeg endelig fått lastet opp noen bilder. Og noen prosjekter jeg har holdt på med nå i ferien begynner endelig å bli ferdig. Så da har jeg litt mer å vise framover.
Ha en flott kveld!


1 kommentar:

  1. WOW!!!! Så flott det ble!! Du er super flink til å finne flotte ting!!
    Digger stilen din!! <3

    klem fra meg til deg

    SvarSlett